Lid worden

Onze vereniging is ruim 110 jaar geleden opgericht in de tijd dat je elk jaar nog kon schaatsen. In die tijd was het ook nog zo dat de vereniging voldoende vrijwilligers en inkomsten had.

Nu vele jaren later hebben we onze zaken goed voor elkaar.
We hebben een eigen opslagruimte aan de Dirk Bijvoetweg naast de Roeivereniging.
Ook is onze vereniging in het bezit van allerlei machines, verlichting en een muziek installatie om er een gezellige boel van te maken.

Doel van de IJsclub
Het doel van onze vereniging is een veilige situatie te creƫren voor de kinderen en volwassenen van Onderdijk op het moment dat er geschaatst kan worden. Tevens willen we ervoor zorgen dat er een koek en zopie tijdens deze dagen beschikbaar is waardoor iedereen maximaal kan genieten.

Voortbestaan
Echter het voorbestaan van onze vereniging is afhankelijk van leden. Zonder leden is het niet mogelijk om met de ijsclub door te gaan. De vaste kosten voor verzekering, afdracht KNSB, waterschap enzovoort gaan gewoon door.
Daarom willen wij u vragen of u lid wilt worden van IJsclub Ons Genoegen.
Voor slechts 7 euro per jaar zorgt u ervoor dat de oudste vereniging van Onderdijk in stand blijft en dat we dus op het moment van IJS een veilige plek voor de kinderen en volwassenen van Onderdijk kunnen verzorgen.

Lid worden
Als u lid wordt voor 28 oktober, dan heeft u vrij toegang op Zaterdag 2 november tussen 18.00 en 20.30 uur op ijsbaan de West-Fries in Hoorn.
We hebben voor onze leden met de ijsclubs uit de omgeving de schaatsbaan in Hoorn afgehuurd.
Wij zorgen dat u de contributiekaart op tijd in huis heeft.

Volgende week komt er iemand van de IJsclub bij u langs om te vragen of u lid wilt worden en om eventueel het lidmaatschapformulier bij u op te halen.

Met vriendelijke groet,

Namens het ijsclub bestuur, Co van Ophem.