Vrijdag 7 oktober was het dan zover, de eerste paal van het gezamelijke onderkomen van roeivereniging De Kogge en IJsclub Ons Genoegen werd geslagen. Het was een mooie dag en we mochten ons verheugen op veel belangstelling. Om half 4 is de ceremoniƫle eerste paal de grond in gegaan, maar het was letterlijk de laatste paal die nog geslagen moest worden. Uiteraard mocht dat de pret niet drukken. Na een woordje van beide voorzitters, was het de beurt aan wethouder Fit om het werk van de hei-installatie af te ronden.

Na afloop was er voor de aanwezigen nog gelegenheid om even na te praten, onder het genot van een glaasje champagne en een versnapering.

Een kleine impressie van deze middag kan je hier vinden, in ons foto album. Hierin gaan we de vorderingen ook bijhouden van de bouw.